CX Analytics CX Analytics

Onze innovatieve cloudoplossing verzamelt en harmoniseert klantinteractiedata, plaatst data in de context van de customer journey en verrijkt die data actief met voorspellende inzichten met behulp van kunstmatige intelligentie. Dit levert slimme en gedetailleerde real-time inzichten op over elk contactpunt in de klantreis.

CX Data Hub

De Hub voor CX Analytics is koppelt klantdatabronnen (zoals CRM systemen, websitedata). Hoe meer bronnen zijn verbonden, hoe rijker CX-inzichten zullen zijn.​ Na analyse kunnen inzichten worden gebruikt om de klantreis te optimaliseren voor meetbare CX-verbeteringen en meer customer happiness.

Data Extraction & Harvesting

Bij Underlined zetten we ongestructureerde klantfeedbackgegevens om in gestructureerde gegevens voor migratie en analyse. De gegevens worden verfijnd en kunnen worden opgeslagen en verder geanalyseerd. We halen automatisch hoeveelheden klant- en feedbackgegevens van websites, CRM en andere bronnen met een klein script. Klantgegevens worden doorzoekbaar op één locatie voor inzichten, personalisaties en advertentiedoeleinden. 

CX Enrichment

We maken klantdata nuttig door er waarde aan toe te voegen en informatie van context te voorzien. Gegevens worden samengevoegd, zodat data gemakkelijk te begrijpen is en bruikbaar. Om insights te genereren worden diverse data science modellen en Conversational Intelligence (AI)-technologie toegepast.

CX Insights

Klanten krijgen bruikbare inzichten achter de behoeften van hun klanten om producten te optimaliseren en voordelen voor de consument te creëren. De behoeften van klanten kunnen hiermee worden afgestemd op de bedrijfsdoelen voor betere ervaringen en activering op de juiste momenten op alle contactpunten.

Meer Products..

Voor meer producten en informatie, bezoek onze website.

Contacts

Marcel van der Marck NL