De dienstverlening van de servicedesk van Pink Elephant, maar dan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Dat is, kort gezegd, Pink 24/7. Pink 24/7 is een optionele uitbreiding voor klanten van Pink Elephant.
In de praktijk komt het erop neer dat iedere eindgebruiker van een organisatie die Pink 24/7 afneemt de hele dag en nacht kan bellen met de servicedesk om ondersteuning te krijgen. En omdat de servicedesk van Pink Elephant ruim 90% van de incidenten meteen kan oplossen, zal dit veel eindgebruikers direct verder helpen. En niet alleen in de avond of nacht, ook in het weekend.
Reguliere openingstijden servicecenter Pink Elephant: 07.00 tot 18.00 uur, op werkdagen.
Met de Pink 24/7 uitbreiding wordt dit: 00.00 tot 23.59 uur, alle dagen.
Let wel: Pink 24/7 betreft de dienstverlening van de servicedesk. Mocht de servicedesk een incident onverhoopt toch niet kunnen oplossen, dan gelden de reguliere openingstijden weer.
Uitzondering is natuurlijk een Prioriteit 1 melding. Die wordt nog steeds direct opgepakt door iedereen die daarvoor nodig is. Hierbij is wel nieuw dat iedere gebruiker nu bij de servicedesk van Pink Elephant melding kan doen die leidt tot een Prioriteit 1 incident.