Pink Elephant levert professionele ondersteuning voor thuiswerkers met de Pink@Home diensten. Zeker nu veel eindgebruikers veel thuiswerken, is “even bij de helpdesk langskomen” vaak niet of lastiger mogelijk. Pink@Home is de oplossing voor onze outsourcingsklanten.
Er zijn twee varianten van Pink@Home: Support and Delivery:
- Pink@Home Support: IT ondersteuning bij de eindgebruiker thuis (wanneer het incident niet telefonisch opgelost kan worden)
- Pink@Home Delivery: het logistieke proces rond de uitlevering en inname van hardware voor thuiswerkers.
Eindgebruikers die thuiswerken zijn geografisch lastiger te bereiken. En ze maken, naast de zakelijke IT-middelen, meestal ook gebruik van privé-faciliteiten. Bijvoorbeeld de internetverbinding. Dit maakt de ondersteuning van deze gebruikers uitdagender, maar daar is Pink Elephant niet bang voor. “Onze missie als Pink is om IT persoonlijk te maken. Met Pink@Home Support geven we een verdere invulling hieraan. Want wat is er nou persoonlijker dan professionele IT-support bij je thuis? En dat huis kan overal in Europees Nederland staan! Nou ja, behalve de Waddeneilanden dan” aldus Rob van Rinsum, Directeur van Pink Elephant.
Beide varianten van Pink@Home worden op maat gemaakt voor onze outsourcing klanten. Gezien de geografische afstanden kunnen service levels wat afwijken van die voor medewerkers op kantoor.